Mamman kolmikko

Mamman kolmikko

perjantai 22. heinäkuuta 2011

Aki pakkovalssaa

Hurjasta helteestä huolimatta päätin lähteä Akin treeneihin. Teimme ehkä hieman normaalia lyhyemmän treenin. Eikä tuo Aki tuntunut olevan moksiskaan lämmöstä. Sanna oli tuonut oheisen pakkovalssitreenin. Ensin tehtiin punaiset pallot rata ja pakkovalssit (puneinen P) esteillä 2, 4 ja 10. uuten ihan ok, mutta itse olin kympin pakkovalssissa myöhässä. Sain kuitenkin Akin tulemaan oikein. Keinulla Aki taisi unohtaa mikä se on, kun kirmasi vähän turhan vauhdilla, rämähdys ja sitten taas matelua keinulla. *huokaus* Myös muurilla olin hieman myöhässä kun meinasi löytyä putken väärä pää. Sitä kohtaa hieman hiottiin.

Kakkostreeninä vedettiin rata toisin päin (siniset neliöt). Keinu käännettiin siis ympäi ja pakkovalssit (sininen P) esteillä 2, 4 ja 10. Taas olin kympillä myöhässä mutta jotain heilautusta sentään sain sinne aikaiseksi... Aki teki tänään tosi kivasti muutamaan pikkuviilausta lukuunottamatta. Olin tyytyväinen.

Olin taas varannut hallinkin, jotta Ossikin saisi tehdä treenin kun ei tiistaina päästy omalla vuorolla. Tehtiin kontakteja ja samalla pieni ratapätkä. Myös takaakiertoja molempiin suuntiin hiulattiin. Muutamia rimoja tippui jos kurvit oli liian tiukkoja. Mutta tosi hienosti Ossikin painoi menemään. Mikä nyt ei sinällään ole yllätys. Nyt me lomaillaan viikko ja painellaan kylmiltään korkkaamaan Ossin kanssa kolmosten kisakentät Vaasaan... Saas nähä mitä siitäkin tulee.

Ei kommentteja:


AGIROTU 2011, Kuva Lauri Heino